Regulamin
Izabella Sp. z o.o.
Regulamin rezerwacji w Hotelu Izabella
Złożenie rezerwacji
Rezerwacja dotyczy pobytu w Hotelu Izabella w Puławach, ul. Lubelska 1, 24-100 Puławy
Hotel Izabella przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:
- telefonicznym: +48 81 886 30 41 (tel. stacjonarny) i +48 695 161 660 (tel. komórkowy)
- mailowym: hotel.izabella@op.pl
- on-line przez stronę www.izabella.com
Osoba dokonująca rezerwacji jest zobowiązana do podania prawidłowych danych: imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail, rodzaj rezerwowanego pokoju, ilość osób oraz termin pobytu w celu dokonania rezerwacji.
Osoba rezerwująca, po dokonaniu rezerwacji otrzyma pisemne wstępne potwierdzenie rezerwacji za pomocą poczty e-mail, które obejmuje: termin pobytu, rodzaj pokoju, ilość osób, cenę oraz informację o terminie i wysokości wpłaty zadatku.
Przyjęta przez Hotel rezerwacja jest niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty jest zablokowany.
Potwierdzenie rezerwacji
Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty w wysokości 30 % wartości całego pobytu na konto Izabella.
Płatności należy dokonać w ciągu 3 dni od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną.
Nie wpłacenie opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji. W przypadku braku możliwości zapłaty przedpłaty w wyznaczonym terminie, termin może ulec wydłużeniu po kontakcie klienta z recepcją Izabella.
Warunki rezerwacji dla grup zorganizowanych ustalane są indywidualnie.
Hotel po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto oraz po sprawdzeniu, że pokój jest wolny zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje Gościa o dokonanym potwierdzeniu – mailowo lub telefonicznie.
Hotel po wysłaniu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się do nie wynajmowania zarezerwowanego pokoju.
Opłata za pokój biegnie od daty uzgodnionej przy zamówieniu. Jeżeli Gość nie przyjedzie do hotelu w terminie uzgodnionym do godz. 24 to Hotel traktować będzie brak przyjazdu jako rezygnację z zamówienia.
Opłata rezerwacyjna – przedpłata
Zapłata przedpłaty możliwa jest na dwa sposoby:
- Na konto bankowe Izabella Sp. z o.o. dla wpłat w polskich złotych (PLN):
Izabella Sp. z o.o.
ul. Lubelska 1
24-100 Puławy
NIP : 7162525400
nr konta : BANK PEKAO S.A I/O PUŁAWY
NR RACH 19 1240 2412 1111 0000 3628 6502
Prowizję od wpłaty ponosi Wpłacający.
- Za pomocą Przelewy24.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Zapłata za pobyt
Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu.
Gość zobowiązany jest zapłacić za zadeklarowany pobyt w dniu przyjazdu nawet w przypadku, gdy dokonał przedpłaty.
Anulacja rezerwacji
- Brak wpłaty zadatku w uzgodnionym terminie i wskazanym na potwierdzeniu wstępnej rezerwacji powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- W przypadku anulowania rezerwacji nie później niż 14 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług hotelu, zwracamy 100% wpłaconej przedpłaty.
- W przypadku anulowania rezerwacji później niż 14 dni przed dniem, w którym miało nastąpić rozpoczęcie korzystania z usług w hotelu, wpłacona kwota opłaty rezerwacyjnej- przedpłaty nie podlega zwrotowi.
Wpłata opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.
Składanie i rozpatrywanie reklamacji
Reklamacje przyjmowane są wyłącznie poprzez drogę mailową. W tym celu należy napisać maila na adres pocztowy – hotel.izabella@op.pl.
Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji, dokument sprzedaży oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Odpowiedź zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji.
W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do klienta do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji.